welcome خوش آمدی

۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

من تاجري بودم كه نماد شانس چين گره گشاي زندگيم شد.

من تاجري بودم كه نماد شانس چين گره گشاي زندگيم شد.
     هنگامي كه نماد شانس چين را خريداري كردم ( پاراوان تزئيني با طرح پاندا و بامبو ) ، بزرگترين پورسانت فروش سال 2010 خود را كسب كردم . آن هم  در زمان افت شديد فروش در بازار و در زماني  كه قبل از  براي پرداخت هزينه هاي تحصيل پسر بزرگم دچار سختي و مشكلات بسيار شده بودم.

    در آن زمان فردي ايراني تبار كه خود را عليرضا معرفي مي كرد برايم آدرس  يك سايت ايراني  را ارسال نمود.
    اين سايت  WWW.HONARABZAR.COM  اقدام به فروش دستگاه "  ايربراش   air brush" آرايشي توليد كشور امريكا را نموده بود.
   آدرس سايت را در اينترنت سرچ كردم. يك سايت فارسي زبان بدسليقه بود، سايت را با ترجمه  افتضاح گوگل ترجمه كردم. محصولات ايربراش سطح بالا با مارك تجاري آمريكائي    " DIN AIR "امريكا را عرضه كرده بود.
مشتري ايراني از من خواست تا محصولات اين سايت را به صورت انبوه برايش كپي كنم  و البته قبل از آن برايش برآورد هزينه كنم تا بتواند با آن رقابت كند.
    به او فهماندم كه كپي برداري از اين محصولات كار آسان و ارزاني نيست! و گفتم كه شركت ما توليد كننده پمپ هاي باد مينياتوري است. وي اعلام كرد كه مردم ايران محصولات مينياتوري را ترجيح مي دهند. به او گفتم  : منظورم از  پمپ باد مينياتوري پمپي است كه  براي محصولات آكواريوم و اكسيژن محلول در آب استفاده مي شود و براي  آبزيان آكواريوم آب شيرين و آب شور كاربرد دارد نه براي ايربراش آرايشي.
    تاجر ايراني پرسيد :  آيا پمپ باد شما باد توليد مي كند؟ به او گفتم البته  باد كم توليد مي كند و حتي براي او با اكسپرس پست يك دستگاه  نمونه ارسال كردم و او پس از دريافت از من خواست براي او 1000 عدد از آن دستگاه را به عنوان دستگاه برنزه بدن تغيير نام و ثبت سفارش دهم.
     وقتي به او گفتم طبق قراردادهاي تجاري بايد روي دستگاه كلمه ماهي ثبت گردد وي از من درخواست ثبت نام تركيبي بدن ماهي را نمود. به او گفتم مردم كشورت معني كلمه ماهي را نمي دانند؟ او پاسخ داد مردم ايران مغزشان گرد است  و اسير تبليغات خوب هستند .

       اينگونه بود كه اولين سري دستگاه باد آكواريوم با نام بدن ماهي !  BODYFISH   با درج كلمه ساخت بريتانيا  ( مثلا اين دستگاه را بريتانيا ساخته بود ) را به كشور دبي و از آنجا به ايران انتقال داديم. درحالي كه تقريبا مطمئن بودم اين تجارت براي عليرضا ناكام خواهد بود و حتي قالب هاي شابلون را در انبار راكد بايگاني نموديم.  در كمال ناباوري پس از گذشته 2 ماه عليرضا با كمپاني تماس و درخواست توليد مجدد 100.000 نسخه جديد داد!

     عليرضا يك  سايت هم راه انداخت :  WWW.BODYFISH.COM  و  تبليغات در ماهواره  را شروع كرد. تلويزيون و تبليغات كارش را خوب انجام داد  و مردم فارسي زبان را اسير خريد پمپ بادهاي  25  دلاري در قبال دستگاه برنزه كننده ايربراش كرد. عليرضا درآمد بسياري براي خود و شركت من كسب نمود.
      آن روز بود كه ناداني ايراني هاي فارسي زبان را با خانواده ام جشن گرفتيم. و من هم به شما پيشنهاد مي كنم در خصوص آغاز روابط تجاري بلند مدت و مذاكره اي مستقيم با آن كشور اقدام نماييد. از اين رو كه تجارت با مردمي كه مغز گرد دارا هستند بسيار مفيد است و امكان رشد مالي براي بازارياب هاي فروش  همه محصولات  فعال مي باشد.
درخواست من از شما خواننده عزيز اين است كه به خود بياييم و از صنعت و فرهنگ كشور مان ايران اسلامي دفاع كنيم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آمار yourkala.com